MEZOTERAPİ / MEZOLIFTING

Mesoterapi, deri ve bazen deri altı yağ dokusu içine vitamin, mineral, baz kofaktörler, hyaluronik asit gibi aktif içeriklerden oluşan bir kokteylin hekim tarafından iğne yardımıyla uygulanması esasına dayanan tıbbi tedavi tekniğidir. Bu yöntem 1952 yılında Fıransız doktor Michel Pistor tarafından bulunmuş ve geliştirilmiştir.

ANTI AGING

MEZOTERAPİ / MEZOLIFTING

Mezoterapi Nedir?
Cildin ihtiyacı olan mineral ve vitaminleri ince iğne enjeksiyonlarıyla doğrudan cilde tekrar ulaştırma tekniğine mezoterapi denir. Fransa'da doktorluk yapan Michel Pistor tarafından 1952'de geliştirilmiştir. Günümüzde etkili bir cerrahisiz estetik yöntemi olarak kabul edilmiştir ve tüm dünyada kullanılmaktadır.

Cildin kan akışı ve kollajen yapımını hızlandırmak Mezoterapi yönteminin en önemli etkilerindendir. Seanslardan oluşmaktadır ve düzenli yapılması gereken bir yöntemdir. Çok ince ve kısa olan Mezoterapi iğnesi hastanın ağrı veya azı hissetmeden tedavi görmesini sağlar. Diğer cilt gençleştirme işlemleriyle birlikte veya tek başına uygulanabilir.

Mezoterapi Ne İşe Yarar?
Mezoterapi uygulamasında cildin yaşlanmasını yavaşlatan cilt altı dokularına cildin yenilenmesini hızlandıran gerekli maddeler enjekte edilerek etki sağlanır. Sorunlu bölgeye direkt uygulanan mikroenjeksiyonlarla hiçbir yan etki olmadan sorunu ortadan kaldırmaya yarar ve çok ince, kısa olan "Mezoterapi İğnesi" hastanın ağrı veya azı hissetmeden tedavi görmesini sağlar.

Mezoterapi Hangi Tedaviler İçin Uygulanır?
Günümüzde Mezoterapi hem medikal hem de estetik amaçlı olarak insan vücudunun yüz ve saçlı deri olmak üzere bir çok bölgelerine uygulanmaktadır. Peki hangi tedaviler için Mezoterapi uygulaması kullanılır ve etkilidir?

- Cilt kırışıklıkların ve derin çizgilerin yok edilmesi tedavisi
- Saç dökülmelerine karşı önlem için uygulanır
- Saç dökülmesine neden olan alopesinin (saçkıran) tedavi edilmesi için
- Migren ya da adet ağrılarının giderilmesi için